Arlanda/ Eskilstuna :)

Hejsan! Det var ett tag sedan jag skrev men men. Jag har aldrig varit någon stor bloggare ;P Men ändå idag eller igår åkte vi hemmifrån på kvällen för att sedan vara idag eftermiddag på arlanda och släppa av min syrra Nellie. Hon ska åka med till Bulgarien med min mormor & morfar, och Sandra min kusin. Nu har dom åkt i alla fall och sitter nu antagligen på flyget tror jag. Jag hoppas verkligen att det blir kul för dom. :) Mycket sol! ;) Än här hemma där det bara regnar och regnar ;( Det blev inte länge på Arlanda vi kunde inte ens gå in för det är så fullt av bilar överallt så vi fick krama henne och säga hej då direkt. När vi lämnat henne så får vi vidare till Eskilstuna och skulle hälsa på våra kusiner Simon och Sofie, och mamma Maria. Vi har en till kusin som bor här också men hon har åkt upp till Norrland. och Ilone såklart. :) Vi kom hit ungefär vid 19.00. vi fick mat direkt vi kom det blev en av mina godaste maträtter. Tacos! :) Det är så otroligt gott. :) Men nu ska jag gå och umgås med dom andra så Hej då! :)


Kommentarer
Postat av: Annette

Ha en trevlig semester. Hoppas även att ni får lite sol. Kramar från moster Annette =)

2009-07-10 @ 16:09:19
URL: http://annettes.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0