Familjen och foto :)

Hejsan! :) Nu har man börjat fatta hur man gör på en sådan här blogg, men tur så har jag fått en massa hjälp av min snälla kompis som heter Paulina "Paulinamedp.blogg.se . Jag måste även berätta om mig själv kanske. Jag har en pappa & mamma som heter Patrik och Catarina, även en storebror och en storesyster som heter Kim och Nellie. Jag älskar dom otroligt mycket. Kim och Nellie har även en partner Erika och Marcus. Har även en hamster som heter Junior. Jag kan visa några foton.  

Erika & Kim

Erika & Kim (Min storebror och min storebrors partner)
Marcus & Nellie



Marcus & Nellie (Min storasyrra och min storesyrras partner)


Patrik & Catarina


Patrik & Catarina ( pappa & mamma)

Det var hela min familj :)

Kommentarer
Postat av: Farmor

STORT GRATTIS PÅ DIN 14 ÅRS-DAG! KRAMAR! Farmor

2009-02-16 @ 16:27:16
URL: http://margitholm.blogg.se/
Postat av: Farmor

STORT GRATTIS PÅ DIN 14 ÅRS-DAG! KRAMAR! Farmor

2009-02-16 @ 16:28:51
URL: http://margitholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0