Tjaaa! ;D

Tjaaa! ;D
Det har varit en hel fin fin dag. Vi har varit i våran grillstuga vid sjön, och firat  min tremening filip. han har fyllt 15 år. Vi körde mkt skoter och fyrhjuling. Sen for vi hem till mig och såg på en film och myste. Det blev mkt snaks samt dricka ;D Man kan säga att man smått mådde illa faktiskt, i alla fall jag (a). Sen så blire en tråkig mat, som är : makaroner och korv inte den godaste lördagsmaten som jag hade tänkt mig. Sen blire också melodifestivalen I guess. Men jag ska dra nu! Jag hoppas ni får bättre mat än mig och Herrå! :)

  <---- Maten  ikv.

Kommentarer
Postat av: Annette

Vad roligt att du bloggar igen =)

2009-03-15 @ 12:05:51
URL: http://annettes.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0